Main Area

A földönkívüliek elfoglalták a sörösdobozokat

Nem lehet betelni a gegnek indult, de aztán valósággá vált kezdeményezésekkel a söriparban sem. Most éppen a Bud Light csatlakozott rá az 51-es körzet körüli hypera a csomagolással!

A Bud Light nem arról híres, hogy a legjobb sör lenne, de most megint kompenzálta ezt a marketing osztály. Nemrégiben a Miller Lite volt, aki nagyon villantott a csomagolással, de úgy tűnik most nagyon elemükben vannak az amerikai sörmárkák.

Létrehoztak egy FB eseményt, amiben az embereket egy találkozóra invitálják, amiben az a cél, hogy mindenáron bejussanak a létesítménybe, amiről mindenki azt gondolja, hogy ott rejtegeti az amerikai kormány a földönkívülieket és a velük kapcsolatos kísérleteiket. Eléggé rápörögtek erre az emberek, már közel 2 millióan igazolták vissza a részvételüket.

A Bud Lightnak sem kellett több, rögtön le is ültek agyalni, hogy mit lehetne kihozni a dologból és egy elég menő sörös doboz designnal álltak elő. Tényleg minden részletre ügyeltek, mert a dobozon található szövegek is pontosan erre a kamueseményre lettek kitalálva, mint például „The Universally Renowned Bud Light Space Beer”. De a kísérőszövegben is van munkaóra:

„Greetings Earthlings. This is the famous Area 51. We know of no space beer by any other life form which is brewed and aged to be more refreshing. Our cryogenic aging produces a light bodied space lager with a fresh taste, a crisp, clean finish, and a smooth drinkability. Take us to your leader…for drinks.”

Annyira rápörögtek a fogyasztók erre a dobozra, hogy a Twitteren minden második hozzászólás a témában az, hogy „ilyen doboz tényleg lesz?”. Egy jól működő marketing gépezet ilyenkor csapja le a magaslabdát és mondja azt, hogy „ha 51 ezer megosztást kap a poszt, akkor lesz”. 6 nap alatt már 39 ezernél járnak, úgyhogy szerintem ezt nem ússzák meg a sörgyárban! 

2018 Szűretlen. Fejlesztette: Totel