Main Area

Házhozszállítós sör kicsit másképpen

A sörelőfizetés már nem egy új fogalom 2017-ben, több helyről is lehet már sört rendelni. Most viszont egy olyan koncepcióval érkezett egy új szereplő, ami nem kicsit kockázatos, ellenben új színt vihet a dologba.

Nagyon divatos lett a sörrendelés és a sörelőfizetés 2017-re, már több cég is próbálkozik ezzel a konstrukcióval. A legújabb szereplő Beercase névre hallgat és némi izgalmat próbálnak csempészni az egészbe azáltal, hogy 8 sört fűznek fel egy téma köré, de nem mondják el pontosan milyen sörök vannak a csomagban! Amikor először meghallottam a koncepciót azt hittem valamit rosszul értettem, de tényleg ez a helyzet. Kicsit kérdezősködtem hát náluk arról, hogy hogyan is és miért is van ez így.

Hárman állnak a vállalkozás mögött és mint oly sok más esetben, nekik sem ez a főállásuk, jelenleg is mindegyikük dolgozik. "Ez amolyan régi közös hobbi, amiből most ez a projekt kialakult." - mondta el Pintér Áron, a hármas egyik tagja. Nyilván nem is finomkodtam sokat, rákérdeztem, hogy honnan jött ez a fura ötlet. "Az ötlet onnan jött, hogy Amerikában és Nyugat-Európában (vagy akár itthon is, pl. http://www.pixibox.hu/) rengeteg olyan online vállalkozást találni, aki havi előfizetéses modellben árul termékeket egy adott tematika szerint, szolgáltatásként, olyan formában, hogy a csomag tartalma pontosan nem ismert, csak maga a tematika, illetve néhány termék az aktuális hónapból. Mi is több ilyen, különböző csomagot próbáltunk ki/járattunk (nem feltétlen sörösöket), és nagyon jó élmény volt minden hónapban kapni valamit, amiről bár nem tudtuk, hogy pontosan mi lesz benne pontosan, mégsem csalódtunk." Említettek sörös példákat is, akik külföldön hasonló koncepcióban működnek, ezek közül ŐK a személyes kedvencei.

Kaptam tőlük egy csomagot, hogy megnézhessem magamnak pontosan hogyan is néz ki a sztori. Az előző havi sörök kilétét mindig felfedik, amikor váltanak a következő hónapra, de mivel ez még nem történt meg, ezért azt kérték tőlem is, hogy ne áruljam el milyen sörök vannak a csomagban. Ezt tiszteletben tartva annyit tudok mondani, hogy a csomagolás zseniális, az irodából minden szenvedés és zacskóba pakolgatás nélkül haza tudtam vinni a söröket, mert kihajtottam a kis füleket és máris egy bőrönd volt tele sörrel. "A csomagolás design-ja saját ötlet és termékfejlesztés eredménye, az pedig, hogy megvalósult, a grafikusunk/csomagolástervezőnk, Aszenov Nóra érdeme." 

A tartalmával kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy remek sörök vannak benne és még egy külföldi sör is jutott a csomagba. Az már más kérdés, hogy az a félelmem beigazolódott, hogy a magamfajta sörgeekeknek nem tanácsos előfizetnie erre az összeállításra, mert a benne lévő söröket már mind ismertem a külföldi kivételével. Ár-érték arányban teljesen rendben van a tartalom egyébként, mert 6890 forint maga az előfizetés, ami kb a 8 sör ára szállítással. 

Nem nagyon van értelme tovább bontogatnom a dolgot, jön a verdikt. Az elképzelés jó, de még mindig az a félelmem, ami az elején is volt. A sörgeekek, akik kiadnak ennyi pénzt a sörökért nem fognak zsákbamacskát venni, főleg ha a nagy részét már kóstolták. Az "átlag fogyasztók"-kal kapcsolatban pedig az a tapasztalatom, hogy már a korsó sörért is sajnálják a 800 forintot, nemhogy a 3 deciért. Szerencsére nem lehet ennyire bekategorizálni az embereket, úgyhogy biztos van vagy éppen kialakulóban van az a réteg, aki a fent említett két népcsoport között székel és nyitott az ilyen huncutságokra. Pár hónap múlva kiderül!

Addig is próbáljátok ki Ti is a Beercase sörelőfizetését és mondjátok el hogy tetszett a dolog!

Használjátok a SZURETLEN8 kuponkódot a vásárláskor, hogy 8%-al olcsóbban rendelhessétek meg az első sörtáskátokat!

 

2018 Szűretlen. Fejlesztette: Totel