Main Area

Megmárkásodott a Cheho

Itthon többnyire csak a kisüzemi sörfőzdék lépték meg azt a teljesen logikus lépést, hogy egy saját arculatukkal brandelt kocsmát nyissanak, de most a Dreher is rálépett erre az útra.

Olyan világban élünk, ahol már nem számít újdonságnak, ha egy sörmárka felkarol egy meglévő kocsmát és a saját arculatára szabja azt. Ez egy remek reklám és nem utolsó sorban elég jót tesz a márkáknak, hogy csak a saját söreik kaphatóak olyan környezetben, ahonnan minden a főzdére emlékeztet. Ez Magyarországon leginkább a kisüzemi sörfőzdék világára volt jellemző (MONYO, FIRST, stb.), de most a Dreher is rátért erre az útra. A Ferenciek terén található Cheho egységét pimpelték fel.

Nem kevesebbet ígér a Dreher, mint hogy országszerte jelennek majd meg a márkasörözők, amik egyértelműen először Budapesten kerülnek bevezetésre, hiszen itt van a legnagyobb felvevőpiac. Jelenleg egyetlen ilyen helyről van szó, de azt mondták, hogy nemsokára az ilyen kocsmák száma meg fog ugrani, mert máshol is visszaköszön a full Dreher köntös. Olyan helyeket választanak ki a márka hírének terjesztéséhez, akikkel alapból is remek a kapcsolat és nem utolsó sorban masszív mennyiségű sört adnak el.

Amellett, hogy kicsinosítják a kocsmákat, azért egyéb előnyöket is kínálnak majd ezek a helyek. Különböző speckó promók és csak itt megrendezésre kerülő sörös események is terítéken lesznek. Viszont nem ez a legizgalmasabb az egészben, hanem az a tény, hogy a DreherFeszten bemutatásra kerülő kísérleti sörök is a csapokra fognak kerülni! És itt nem arról van szó, hogy csak azok kerülnek csapra, amik aztán a boltok polcaira is kerülnek, hanem állítólag MINDEGYIK. Mivel voltak olyan főzetek a sörgyárfesztiválokon, amik nekem nagyon bejöttek, de végül nem azok kerültek forgalomba (lásd tavalyi Dreherfeszt beszámolónk), így én ennek kifejezetten örülök és ez tényleg elég nagy hozzáadott érték lesz majd.

Természetesen nem a spanyol viaszt találták fel a Drehernél sem ezzel a koncepcióval, de én nagyon adom, hogy végre meglépték ezt, mert abszolút van benne potenciál. És ha csak a fele valósul meg azoknak, amiket mondtak, akkor szerintem tuti befutó lesz a koncepció és várhatóan a többi sörgyár is előrukkol valami reakcióval. Ennek meg csak mi fogyasztók örülhetünk a legjobban, hiszen egymásra akarnak majd licitálni.

2018 Szűretlen. Fejlesztette: Totel